lördag 12 februari 2011

Valentines day

Snart är det alla hjärtans dag...dagen då man ska berätta för alla man bryr sig om hur mycket man faktiskt älskar dem. Jag vet inte med dig men jag vet att jag själv är ganska dålig på att berätta för mina nära och kära att jag älskar dem, så man kanske ska ta dagen i akt och skrika ut det. Köp en blomma till någon du älskar eller en liten ask choklad, kanske bara något så enkelt som entt hjärta i sten med ett budskap på.
Det behöver inte kosta en förmögenhet =)

Vi har börjat förbereda oss lite inför just alla hjärtans dag och har tagit in vackra rosor från Ecuador i olika färger, vi har tulpaner, både långa och korta och blomsterarrangemang i kärlekens färger. 
Vill du beställa ditt eget arr från oss så går även det bra, men kom ihåg att vara i god tid.



Söta hjärtan i sten, finns i olika storlekar och med olika budskap från 10:-



Vi håller även på att packa upp varor från bl.a Miljögården, kom in och se var du kan hitta =)

Välkommen in till oss på Buketten Piteå.

Öppet
Mån-Fre - 10.00-18.00
Lör - 10.00-15.00
Sön - Stängt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar