tisdag 14 december 2010

Inspiration

Julen närmar sig så vi har fullt upp i butiken. Vi har en massa underbara kunder och det kommer in nya varor från miljögården.

Nya saker betyder för mig inspiration och jag kan inte hålla min hjärna från att gå på högvarv. Det bara bubblar upp nya ideér och det känns som att tiden inte räcker till för att göra allt men då jag såg det här burken från miljögården så var jag tvungen att göra något, "fattigmanssilvret" är helt min smak så det blev en vacker liten jul/nyårsplantering i vita toner med lite matchande pynt. Komplett 349:- men ett begränsat antal så det är först till kvarn som gäller. Burken kostar 259:-


Mitt jultips för idag är att ta något gammalt kanske en fin burk man har hemma eller liknande och göra så att den kommer till användning på ett fint sätt. Eller helt enkelt köpa något nytt att förgylla hemmet med. =)

Har jag förresten sagt att vi har öppet alla dagar fram till jul nu?
Mån-Fre 10.00-18.00
Lör 10.00-15.00
Sön 12.00-16.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar